fredag den 18. januar 2013

Min decemberdagbog - Del 1

Endelig er jeg blevet færdig med min decemberdagbog. Det er nok i virkeligheden ikke fordi jeg har brugt så meget mere tid på det end alle andre, jeg er bare først kommet meget sent igang.
De første "spadestik" til albummet blev taget d. 28 december, og ellers er der mest blevet arbejdet på det efter nytår.

Det er blevet til en del sider, så derfor vælger jeg at vise hele albummet henover de næste dage. Jeg synes det bliver for meget hvis i skal se det hele på en gang. (Og endnu engang har blogger og jeg ikke samme mening om tingene, så har efterhånden opgivet at få billederne til at vende den vej jeg gerne vil have dem til!)

Idag starter jeg stille ud med at vise forsiden.



Jeg valgte lidt at gå imod strømmen med forsiden, og har ligesom Didde har jeg valgt en anden forside end den hvor der stod 24 på. Mest fordi jeg gerne ville bruge den hvor der stod 24, til billederne fra juleaften.
Albummet har fået et bånd rundt om, da det efterhånden var blevet godt tykt, så for at holde styr på det i reolen har det lige fået et "mavebånd".



Her kan i måske fornemme hvor meget det er blevet til.



Når båndet er bundet op kan man rigtig se forsiden. Jeg har valgt at holde den simpel, med blot nogle kageservietter samt den lille glimmerfugl der fulgte med kittet. På transperanten har jeg brugt thickers til at skrive "december 12". Det var oprindelig hvide thickers, men jeg har givet dem en gang guldembossing.


Bagsiden af transperanten hvor man kan se at jeg også har valgt at embosse bagsiden af mine thickers. For bagsiden på dem er altså ikke ret flot.


Forsiden uden transperant.



Således ser mit album ud ude fra. Følg med imorgen hvis du kunne tænke dig at se hvordan resten af albummet har udformet sig.

8 kommentarer:

  1. Det ser rigtigt lækkert ud dit album!

    SvarSlet
  2. det ser jo foreløbig ret godt ud
    har du prøvet at gøre billederne mindre i mb - jeg synes når jeg har haft problemer med at billederne lægger sig på siden er det fordi billedern er store, jeg plejer at ændre til ca 550 mb

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, problemet er faktisk når jeg gør dem mindre, så lever de deres eget liv :-)

      Slet
  3. Enhorabuena por tu estupendo blog, el mini album es precioso.
    Un saludo.
    MONICA

    SvarSlet
  4. Det ser godt ud dit album.

    SvarSlet
  5. Det ser flot ud!
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Et flot album du fik ud af det. Hav en god weekend

    SvarSlet
  7. det ser flot ud - og det er da blevet dejligt buttet :)

    SvarSlet