tirsdag den 22. januar 2013

Decemberdagbog - Del 5

Så fortsætter vi med 5. del af december albummet.


Som jeg også skrev her på bloggen i december, så er det at skulle forbi kirkegården en del af december måned. Så selvfølgelig skulle der da billeder med fra da vi lavede gravpynt. Som i kan se havde jeg god hjælp af både Anna og Bjørn ;)



Det var måske ikke den bedste da at tage på kirkegården, for det var ikke nemt at finde gravstederne under al den sne der var faldet. 



D. 13 december havde vi en hyggedag, hele familien, og vi lavede mange ting. Derfor har jeg valgt at der skulle være en hel journalingside til denne dag. 



Og så selvfølgelig billeder fra denne dag.



En side hvor der også blot er sat en journalingnote ind som passer til den efterfølgende side.



Her har jeg valgt at tage noget af vores julepynt med. Journalingnoten handler derfor om hvordan vores tradition er omkring oppyntning til jul.



Ja, på de to næste sider er der så lidt tomt. Men det er fordi det er de eneste sider jeg ikke rigtig er blevet færdig med. Der skal sættes billeder ind med byens forskellige julelys. Men billederne skal lige fremkaldes først. Og da jeg ikke ville vente med at vise jer mit album, så må i lige leve med de tomme sider ;)


God dag til jer alle, igen imorgen er der flere billeder fra albummet.

4 kommentarer: