tirsdag den 4. december 2012

4. December - dagens julekort


Puha, det var da lige før at jeg ikke havde fået lavet dagens julekort.

Bedst som jeg bare lige manglede at rydde op i køkkenet, før jeg kunne sætte mig ved scrapbordet blev det hele "ødelagt": Karsten ville se julekalender med Anna, så det gav mig jo lidt tid til dagens kort. Men de havde knapt sat sig før Karsten blev kaldt på vagt. Tja, så meget for det sne ;)

Så istedet for scrap blev det hygge med Anna. Og det er jo ikke værst, bortset fra at man så bare fik en del mere travlt med dagens julekort ;)

Men nu er det lavet...


Jeg har brugt en serie fra Graphic 45 som jeg købte sidste år.

Juletræsdien er fra Marianne design, og til banneret har jeg brugt en guldsticker.


Endnu et forholdvis simpelt kort fra min hånd ;)

Selvom vi da har nået en del af juleforberedelserne, kan jeg godt mærke at jeg kunne bruge nogle ekstra timer i døgnet. Forhåbentlig bliver det lidt bedre i næste uge når Karsten ikke har vagt ;)


God tirsdag aften....

1 kommentar: