lørdag den 20. oktober 2012

Lidt gaver og præmier...

Jeg synes lige i skulle se en lækker gaver der kom i postkassen den anden dag. Den er fra Heidi/Angely, og var fuld af lækre sager. Stickers alfabet, bling, diecuts og træknapper.
Mange lækre, lækre sager.



Idag kom der så lidt mere lækkert i postkassen, gevinsten fra det Washikursus jeg har deltaget i.
To dejlige ruller Washi tape, glæder mig til at komme igang med at bruge dem.



 I forbindelse med Scrapsisters Cybercrop idag, har jeg taget et billede af min scrapplads.
Jeg har lige færdiggjort en udfordring, og har ryddet sagerne væk.
Da jeg kom til at se på billedet synes jeg at min plads ser utrolig rodet ud, men sådan virker den slet ikke i virkeligheden. Det kommer sig nok af at der ikke er overvældende meget plads.
Men jeg har styr på hvor alle sagerne er.


God lørdag... inden længe vil jeg gå i Halloween mode og gøre klar til mødregruppehygge imorgen ;)

6 kommentarer:

  1. Dejligt legetøj du har fået =D
    Din scrapplads ser fin ud, ikke mere proppet end min. Der er altså også noget med dimensionerne i billederne ikke ?
    God dag

    SvarSlet
  2. Lækre ting, du har modtaget.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Lækre sager. Fin scrapplads du her.

    SvarSlet
  4. Dejligt med scrapgaver :) og så fin en scrapplads :)

    SvarSlet
  5. Sikke fine sager du sådan lige har fået....heldige dig.
    Og din scrapplads er da blevet noget mere fyldt, siden vi så den sidst. Det ser rigtig hyggeligt ud.

    SvarSlet
  6. Sikken en masse lækre scrapdimsedutter og sager du har fået af Heidi..!
    Lækkert med nye nipse ting og lækkert lækkert stjerne WAshi tape!!

    SvarSlet