mandag den 8. oktober 2012

Hvorfor var det lige jeg ikke nåede udfordringerne?

Som jeg skrev igår, var der mange årsager til at jeg intet fik lavet til udfordringerne til Convention. En af dem var at Karsten ikke var hjemme hele ugen, og med et stramt program og alene om barn og hund, så blev tiden bare brugt på noget andet. En anden grund var at jeg skulle have lavet en fødselsdagskage.

"Udfordringen" lød på at lave en hestekage. Her er hvad det blev til.






Det er en chokoladekage med kokos og hindbær. Håber den smagte dejligt ;)

10 kommentarer:

  1. Lækker ser den ihvertfald ud =D

    SvarSlet
  2. Er du gal mand. Hvor er den flot. Mums....

    SvarSlet
  3. Nøijjjjj en flot kage....

    SvarSlet
  4. ej hvor er den sød den lille krikke, man nænder da ikke at spise den

    SvarSlet
  5. man må sige at opgaven er løst til "ug med kryds og slange" den er rigtig flot

    SvarSlet
  6. Wauw, siger jeg bare. Hvor er det flot lavet.

    SvarSlet
  7. Hvor er den god...skal vi så ikke se de kort du fik lavet i lørdags:-)
    Anja

    SvarSlet
  8. Tusinde tak alle sammen ;) Rødmer jo helt ;)

    Kortene var på bloggen igår Anja ;) Men tænker at jeg skal lege lidt mere med washi tape i løbet af denne uge ;)

    SvarSlet
  9. WAUUUUUU.....En hestelagkage - uden hest i. Haha. Den er vildt flot.
    Godt at vide, hvor man skal bestille, hvis man en dag får brug for en speciel kage af en slags.
    Det kan du altså OGSÅ !!!

    SvarSlet
  10. Ejj hvor er det bare en sød hestekage :)
    Det bare SÅ hyggeligt at lave fondantkager :)

    Kan godt forstå du ikke havde tid til en masse scrap også.. Det tager utrolig lang tid at lave sådanne kager...

    SvarSlet