søndag den 1. april 2012

Ny udfordring...

Så er det igen blevet tid til en ny udfodring hos Vintageudfordringen. Denne gang er temaet genbrug, og jeg har også givet mit bud på hvordan det kan laves.

Sådan endte det med at blive:









Jeg har genbrugt en gammel brun papirspose, der er lavet til et kort med et tag til at skrive på. Posen er "grundet" med gesso, og sværtet med Distress Ink. Den er pyntet med papir i sarte farver fra samme serie. Herud over har jeg brugt bølgepap, gammel bogside, kageserviet samt et slidt tag, alt sammen også genbrugsting. Desuden er der brugt lidt bling, blomst, blonde samt stickles i forskellige farver. Jeg har brugt det skønne fotomotiv designet af Pretty Design. Det er blevet slebet lidt i kanten, og dabbet med en anelse gulddabber.



Jeg håber i vil være med og give jeres bud på udfordringen.

4 kommentarer:

  1. Selv om det er genbrug, så er det blevt superflot sammensat.

    SvarSlet
  2. Genbrug er genialt. Især når det kan gøres så flot!
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Flot kort. Genbrug er lige så dejligt som at scrappe med sine rester =D
    God påske til dig
    Knus

    SvarSlet
  4. virkelig flot kort, fine detaljer:)

    SvarSlet