torsdag den 5. april 2012

Endnu en værtindegave....

Ja, egentlig havde jeg jo sagt at der lige ville gå lidt tid før jeg vendte tilbage. Men jeg har da fået ryddet en del op allerede, og så skulle jeg lige have lavet en værtindegave til dagens påskefrokost.

Det blev dette påskeæg.
Et almindeligt papæg med kyllingemotiv, der lige blev transformeret om. Det er blevet grundet med Gesso, og bagefter pyntet med blomster og blonde









Og så er det fyldt med påskechokolade indeni.


Og så var det sørme så heldigt at en af udfordringerne til Scrapsisters Fødselsdagshalløj var at lave et påskeæg, ret ideelt at deltage når man nu havde i tankerne at man lige skulle have lavet et ;) Så nu har jeg da et enkelt lod i fødselsdagshalløjet. Så må vi se om jeg får lavet mere.... Hvis jeg gør, så skal jeg selvfølgelig nok huske at vise det her ;)



God Påske







Ja, egentlig

9 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt og enkelt...
    Dejligt at det liiige passede til fødselsdags udfordringen så du kunne deltage der :)

    Rigtig god påske :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det sødt. 2 fluer med et smæk, det er jo dejligt =D Godt at at oprydningen er i fuld gang så du kan være krea =D
    God påske/frokost
    Knus

    SvarSlet
  3. Super skønt påskeæg - både udenpå og indeni.

    Rigtig god påske til dig og din familie.

    SvarSlet
  4. Flot flot æg - bliver altså nødt til at prøve at lave sådan et æg også.

    SvarSlet
  5. Rigtig smukt påskeæg.
    God påske.

    SvarSlet
  6. Superflot påskeæg....god påske

    SvarSlet
  7. Superfint æg. Flot enkelt.
    God påske.

    SvarSlet
  8. Super fint æg du har lavet og lægger inde i også :D
    God påske

    SvarSlet