torsdag den 22. marts 2012

2 indlæg på én uge... wow....

Ja, så kommer der sørme endnu et indlæg fra mig.... Jeg har virkelig gået og ladet op, så jeg virkelig kan give jer noget her på bloggen.

Jeg har endnu en gang hygget mig med en serie papir fra skønne Basic Grey.




Først et meget nemt og simpelt kort. Det er lavet til et bryllup, men bruden havde ikke slør, derfor er der heller ikke slør på kortet.










Jeg har brugt min Big Shot til at standse brudeparet ud med, og ellers er det blot et helt simpelt kort. Jeg synes det er fantisk at lave helt simple kort, som samtidig er super smukke.


Det andet kort jeg har lavet er med papir fra samme serie som den forrige.


Jeg har pyntet kortet med et skønt fotomotiv, en papirkageserviet, lidt blonde og lidt blomster. Desuden har jeg sat et banner på kortet, hvor jeg på banneret har sat et Tillykke-stickers.
Efter jeg er begyndt at lave bannere på mine kort er jeg blevet helt vild med at bruge tekststickers. Og jeg har ellers ikke været ret stor fan af at bruge stickers, men det handler jo bare om at bruge dem på den rigtige måde ;)


Nu vil jeg vende tilbage til min pind og være lidt mere kreativ... Jeg har allerede mange projekter som jeg liiiiggge skal have lavet ;)

6 kommentarer:

  1. Skønne kort.. specielt det første kan jeg
    rigtig godt li :)
    Fortsat god scrappelyst ;)

    SvarSlet
  2. Flotte kort, du har lavet: Jeg kan rigtig godt lide den baggrund du har lavet på det andet kort God kreativ dag
    Knus

    SvarSlet
  3. Super flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  4. Flotte kort, især det sidste er jeg rigtig vild med ;o) God fornøjelse med dine projekter :)
    Fortsat god aften.

    SvarSlet