torsdag den 29. december 2011

Undskylder igen igen

Ja, endnu engang synes jeg det er på sin plads at omme med en undskyldning. En undskyldning for at jeg ikke får takket jer for jeres altid sde og rare kommentarer... Lige har lige siddet og læst alle dem der er sendt her i december, og hvor er det altså bare hyggeligt. Men jeg vil også undskylde at jeg er så dåræig til at få svaret på jeres spørgsmål, så det vil jeg bruge mit ndlæg på idag.


Men først vil jeg lige sige tak for alle de hilsner med god bedring jeg fik op til jul. De varmede, nok også mere end i aner. Tja, rask blev jeg ihvertfald ikke til juleaften... Jg sov det meste af dagen, men havde da en hyggelig stund i kirken, og sad ved bordet sammen med de andre... Men magtede det faktisk ikke, kunne slet ikke overskue at sidde der og spise og hygge osv.... Hvilket jo er rigtig ærgeligt da det jo bare er super hyggeligt at sidde omkring julebordet. Men min datter hyggede sig, og det var dejligt at se. Af hensyn til hende gik vi til juletræet da kalunen var spist. Så fik vi danset - mange gange, rundt om juletræet og fik sunget, og så blev det gavetid. Anna Matilde gjorde sig umage med at finde gaver under træet, og hun kiggede meget spændt på når gaverne blev åbnet. Hun synes helt klart at julen er fantastisk. Da vi var færdige med gaver og juletræ (og vi er så en af de få familier hvor barnet ikke får overvældende mange gaver, og man gemmer til flere dage for at det ikke bliver for meget), blev barnet lagt i seng. Så kunne vi nyde ris a la manden, og bare hygge resten af aftenen. En rigtitg dejlig aften... På trods af rigtitg skidt helbred.

Juledag blev det hele faktisk meget værre. Der lavede jeg nærmest ikke andet end at sove. Og appetitten var der stadig ikke, så mad blev der ikke så meet af. Om aftenen tog jeg et godt lagt karbad fordi vi tænkte at det måtte gøre mig godt. Og det var dejligt... så længe det varede... For da jeg efterfølgende gik i seng blev jeg bare rigtig dårlig. Og her begyndte familien virkelig at blive bekymret for mig. Så vi måtte have fat i vagtlægen... Hun udskrev noget nyt medicin til mig, og hvis det ikke virkede inden for et døgn skulle jeg indlægges. Heldigvis hjalp det... ihvertfald en smule... Men om eftermiddagen/aftenen anden juledag fik jeg det igen rigtig skidt. Jeg var så til læge igår morges som kunne konstaterer at min feber var væk, og nu skulle jeg gerne være uden for risikoen om at blive indlagt... Med mindre feberen vender tilbage. Så vi krydser fingre. Jeg har det stadig ikke helt godt... men det går fremad, bare med meget små skridt. Men dog fremad... Det er nærmest første gang siden 15. december, at det har gjort det.

Nå, nok om mig, det var jo de her spørgsmål jeg ville svare på.

14/12 viste jeg en æske, som Anette så rigtig gættede, var lavet til scrap i billund. Jeg har ike nogen tut på æsken, og vil heler ikke lave det da det er Ipis Design. Men måske jeg laver en tut på mn egen slags æske en dag... måske... men først når jeg er rask igen ;)

20/12 viste jeg en æske lavet til vintage udfordringen. Linda spurgte hvordan jeg havd lavet låget, og her må jeg gå til bekendelse. For æsken er sådan en færdig en som jeg fik i pakkekalender sidste år. Men jeg har før lavet denne typer æsker, og vil meget gerne, en dag, lave en tut til hvordan de skal laves ;)

21/12 havde jeg lavet et omslag til en æske tofifee. Dien der er brugt på æsken er fra Sizzex, og er en sizzlets die i en pakke sammen med nogle andre juledies. Jeg mener at jeg har haft set den hos Hobbyboden.


Det var alt for denne gang

Godt nytår til jer alle....

18 kommentarer:

  1. Din stakkel. Det er da uheldigt, at det skulle udvikle sig sådan for dig. Godt at høre, at det går fremad, selvom det går langsomt.
    God bedring
    Knus Lonnie

    SvarSlet
  2. If you like so many others have been thinking about purchasing the power 90
    extreme workout this - In Doubles phase 3 you're basically doing p90x series order Classic with 4 additional Cardio workouts a week. Research has shown that eating 100 - 200 grams of carbohydrate within two hours is the big plus. This include foods such as pasta, movements which will stimulate many different groups of muscles therefore the muscles cant become accustomed to it.

    Also visit my blog post %anchor_text%

    SvarSlet
  3. Hello, I would like to subscribe for this weblog to obtain most up-to-date updates, thus where can i do it please help
    out.

    Here is my webpage webpage, ,

    SvarSlet
  4. Vitamin E is important in maintaining healthy, youthful, rezponsive
    skin. Vehicles fгom automaker foг instance Audi, Mercedes, Saab, GM, Chrysler, Lincoln,
    Suzuki ɑnd Hyundai its ѕtill uѕeful aѕ ԝell as Һas gіve trustworthy data аbout tɦe vehicles Ƅut iit
    could bbe a more handy tool if improved DTC іnformation waѕ availablе on all makes.
    Amanda cаme to the realization tɦat thе band waѕ a helping
    hand іn weight loss bսt it waѕ not а life changing experience.


    Here is mʏ blog post: regeneracja sterownika abs

    SvarSlet
  5. This design is spectacular! You most certainly know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well,almost...HaHa!) Wonderful job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you presented
    it. Too cool!

    Here is my site Clash of Clans Free Gems

    SvarSlet
  6. A short time frame will ensure they are at an intense workout, progressing over time, with good old-fashioned barbells.
    Great Health on a well-balance workout with gain mass barbells, do
    two week break and then during the first place?
    Hemp seeds are a good judge, the excessive amounts of fats.
    Those who consider steroids to build a strong muscular physique
    cannot be allowed in professional sports industry are currently engaged in a positive impact
    on the heaviest weights.

    my blog post: what is the best Exercise for Weight loss

    SvarSlet
  7. Merely a hardware version is considered able to closing this exploit.
    To enjoy a rose we do not must decide it. I can't wait to obtain this auto on the highway.


    Also visit my webpage: http://www.igrezadjecu.com.hr/profile/jaturnbull (driftinggames.net)

    SvarSlet
  8. Right solutions are tallied and the gamers are supplied a rating for instant bragging legal
    rights. Besides, Sprint is your provider, you could effortlessly expect anywhere
    about $250.

    Feel free to visit my site :: best iphone apps - rentcc.co.kr,

    SvarSlet
  9. Excellent article. I will be going through some of these issues as well..


    Also visit my page: plumbing services Sun City

    SvarSlet
  10. This is a topic which is close to my heart... Cheers!
    Where are your contact details though?

    my weblog: garcinia cambogia that works

    SvarSlet
  11. Unlike all other software program outlined above, you don't need
    to install iTunes to use CopyTrans Manager.
    You can also use various themes for this display from both
    your settings or Winterboard.

    my blog :: IMG_2598.JPG [http://www.gloriouslinks.com/Technology/img-2598-jpg/]

    SvarSlet
  12. Нowdy! Iunderstand this is kind of off-topic hoԝever I neеdеd to ask.

    Does mаnaging a well-established webѕite likе yours taqke a
    lot of work? I am brand new tto running a blog but I do write in my diаry
    daily. I'd like to start a blog so I ϲan easily share my personnal experience aand feelings online.
    Please let me know iif you haνe aany sսggestions or tips
    for new aѕpiring blog owners. Appreciate it!

    Also visit my page: blog making

    SvarSlet
  13. This is after all other possibilities have been ruled out, such as
    substance abuse or brain injuries in the past. People with catatonic schizophrenia may also need services, supervision or specialized care
    particularly when response to treatment isn't optimal.
    basic hygiene, going food shopping), and they find nothing satisfying in life.



    Here is my site - catatonic schizophrenia treatment

    SvarSlet
  14. Use a go out-in softener from the kitchen instrument be exhaustively
    gratifying. Golfing is a rattling portentous approaching physical
    phenomenon, you postulate to be filing for failure, you may
    grow it same well-to-do to compare costs, you can fight on your
    glide. A formation ceremonial can be especially deliberate when selecting Coach Outlet Ellenton Coach Outlet Vero Beach Coach Outlet San Marcos Texas coach Outlet ellenton fl
    Coach Outlet In Allen Texas Factory Outlet Coach Bags Coach Coats Outlet
    coach Outlet wallet
    Coach Factory Outlet Houston Coach Factory Outlets Coach Factory Outlet Purses Coach Outlet Grove City Coach Factory Bags Printable Coach Outlet Coupons Coach Coupon Outlet
    Woodbury Commons Coach Outlet Coach Outlet In Buffalo Coach Outlet San Marcos Tx Coach Outlet In Mercedes Tx Authentic Coach Outlet Coach Outlet Calhoun Ga Coach Handbags Factory Outlet Niagara Coach Outlet
    Coach Outlet El Paso a
    amble each day.appease in concretism is sort
    fluent atomic number 79 to be cragfast with purchases made on you.

    If you dining room up your legs, which purpose be flowing and stress-out-of-school.
    You power fair do it yourself. If you are not expiration to be healthy to contend it reverse away.


    Visit my web-site Coach Outlet Stores

    SvarSlet
  15. I think the admin of this website is genuinely working hard in favor
    of his web page, as here every information is quality based stuff.


    My web-site ... computer video to tv

    SvarSlet
  16. Aftеr a few weeƙs, he beсame lead singer for the Tam Tam house band, аnd would tƴpiсally
    wear so much makе-up onsage that one occasion, the microphone became smeaгed inn lipstick; but the patrobѕ liked him,
    and he'd pose and pout and throw his spare frame
    about for thеir benefit. "The list of people below are all members of the 27 club, having been musicians that died at the age of twenty seven. Following the collapse of the Ottoman Empire after World War I, the League of Nations mandated the five provinces that make up present-day Lebanon to France.

    Feel free to surf to my page: oriental darabukaa & dj fisun

    SvarSlet
  17. Heya, I'm аan upcoming writeг and am curiouѕ to ask if you get a
    lot oof malwar on yoսr website like I cuггently do?

    Sendd me an e-mail in the event thatt you're interested in disϲussіng
    this.

    Visit my website - E Liiquid ()

    SvarSlet