lørdag den 24. december 2011

24. December - Gavekort

Jeg glæder mig i denne Tid;

nu falder Julesneen hvid,

og saa maa Julen komme!


Min Faer hver Dag i Byen gaar,

og naar han kommer hjem,

jeg staar og ser hans store Lomme.


Og paa hans Bord forleden Dag

jeg saa et yndigt, lille Flag,

og det jeg ikke glemmer.


Papir han klipper med en Sax;

men naar jeg kommer ind, han strax

sin Stads i Skuffen gjemmer.


Og Moer har Peberkager bagt;

jeg ved det, jeg har selv dem smagt,

da de var ganske varme.


Sit Sølvskab Moer nu aabnet har,

og Stadsestagen frem hun ta'er,

den med de mange Arme.


Så fik i lige et uddrag af Peters Jul, for det er nærmest indbgrebet af jul for mig. Når man høre Peters Jul, så er det endelig blevet rigtig jul.



Ja, jeg måtte trodse sygdog den anden dag, så jeg kunne få klaret de sidste julegaver. Jeg hvade lige to gavekort der ikke var lavet endnu. Så det blev bare lige to meget simple af slagsen.




Jeg har brugt papir fra SEI, samt en papir doily, et træhjerte og et stykke naturbånd. De er lavet som små tasker, blog med hul i siden. Så er der plads til at sætte gavekortet fast indeni kortet.


Rigtig glædelig jul til alle jer scrappere ude bag skærmene ;)

4 kommentarer:

  1. Så blev det dagen! Tak for hyggelige bloggerier i December. Jeg vil ønske dig og din Familie en Rigtig Glædelig Jul.
    Knus

    SvarSlet
  2. De er vildt søde dine gavekort! Rigtig glædelig jul Signe!

    SvarSlet
  3. Kære Signe..

    Super flotte gavekort .. :) Peters jul høre bestemt også til her ... - min svigermor går i hele december og siger forskellige vers .. ha ha ha...

    Knus fra hanneby

    SvarSlet
  4. Flotte gavekort.
    Jeg håber at det går bedre nu.

    SvarSlet