torsdag den 1. december 2011

1. December - Nu kan vi kalde det jul...

Endelig kom den længe ventede dag, nemlig 1. december og altså startskuddet på en måned med masser af hygge og latter.

Jeg har sat mig et mål om at jeg vil blogge hver dag op til jul, nu må vi se om det holder ;) Men ihvertfald vil jeg prøve at få vist jer lidt forskellgie juleprojekter.

Idag vil jeg starte med et julebanner, der skal prydde en af væggene i køkkenet i hele december måned.

















Det er lavet af hør der er skåret ud med spellbinder, og malet med gesso og til sidst blevet sværtet. Bogstaverne er skåret ud på Slice maskine, og papir og pynt er fra den fantastiske juleserie fra Making Memories. Der er simpelthen så meget skønt papir og pynt i den serie.


Glædelig 1. december til jer alle

8 kommentarer:

  1. Smukt banner, som jeg da også lige har set hos Anja.
    Jeg er også spændt på, hvordan det går med julebloggingen i år. Men vi prøver.

    SvarSlet
  2. Superflot banner. Lækker effekt med gesso på hør. Det hele spiller bare (julesange;o))
    KH 10na

    SvarSlet
  3. Rigtig flot banner, fuld af lækre detaljer.
    God 1. december til dig.

    SvarSlet
  4. Lækkert banner du har fået lavet der. Og rart at der igen sker lidt på din blog - hihi. Jeg glæder mig til at følge med herinde gennem måneden.
    Glædelig 1. December.

    SvarSlet
  5. Sikke en flot banner! Det kunne sørme også være et projekt her hos mig! God 1 december :-)

    SvarSlet
  6. Skøn banner til dit køkken...det må være noget jeg måske skal lave til næste år;-)

    SvarSlet
  7. Fed idè, med sådan en guirlande! Tror, måske, jeg "lifter" den, har jo ikke noget pynt... Super flot og kreativt :-)

    SvarSlet
  8. Lækkert Banner : ) dejligt at du også er med i at blogge hver dag i dec, det er super hyggeligt : )
    Rigtig god 1 dec

    SvarSlet