mandag den 28. november 2011

Min ret som forældre....

Giver mig lov til at være stolt af alt hvad min datter laver, uanset hvordan det i virkeligheden kommer til at se ud.



Så derfor vil jeg dele min datters kreative evner med jer alle.



Da vi hentede AM i dagpleje idag, fik vi en utrolig smuk juledekoration med hjem. Hun har, næsten, lavet den helt selv. Hun havde ikke helt kræfter til at stikke grannet i leret, så her måtte dagplejemor træde til. Men hun vidste nu godt hvor det skulle hen. Pynten har hun også selv valgt, mellem alt det pynt der var lagt frem.




Ja ja, måske har hun faktisk arvet noget af sin mors gen?




Bedøm selv:








Glædelig december til jer alle....

3 kommentarer:

  1. Hvor sødt...ja ja i kan sagtens komme til og drive farmand til vanvid hvis i begge bliver lige kreative...ho ho for så bliver alle rum jo fyldt op med kreative ting

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin. Ja man bliver jo så stolt når ens dejlige børn laver alverdens ting og sager til en men bare vent til hun begynder at tegne så kan du tapetsere med dem :)

    SvarSlet
  3. Den er rigtig fin - og du kan godt være stolt.
    Der er garanteret lagt mere kærlighed i den dekoration, end dem du kan købe i butikkerne i dyre domme. Nyd det.
    Lige et godt råd. Lav en væg og giv AM lov til at pynte den med alle hendes kreationer, så I rigtig kan se dem på en gang (!) ...bare for at du ikke har dem overalt.....for de kommer i en lind strøm fra nu af....og de fylder.

    SvarSlet