søndag den 30. oktober 2011

Min blog har rundet 10000 besøgende...

Så sidder man her en stille morgen, hvor barnet er stået alt for tidligt fordi hun ikke har forstået at det er blevet vintertid, og vil lige runde sin blog. Det går jo ikke at man er alt for aktiv, for lige omlidt "truer" 3. dagen af kreativ dage i Fredericia, og jeg håber da at der kommer mange søde scrappere forbi standen hos Anjas Hobby.




Men ved i hvad jeg så så her på min blog til morgen? Jeg ved godt at jeg ikke har været super aktiv her på det sidste, men har haft så travlt med at gøre klar til messen, og jeg har kun nået at blogge lidt for Anja. Men her til morgen kunne jeg se at i alligvel kigger forbi min blog, for besøgstallet havde rundet 10000.







Tusinde tak for at i stadig følger med her på bloggen, og jeg vil love jer at jeg vil prøve på at blive mere aktiv.



Kan i have en rigtig dejlig dag... Jeg håber vi ses i fredericia ;)

3 kommentarer:

  1. Godmorgen. Ja, vi er flere, der ikke kan finde ud af det med at omstille tiden. Hvorfor er det lige, at jeg vågner søndag morgen kl 05.30 ?
    Tillykke med de 10000 besøgende. Og selvfølgelig holder vi øje med dig - uanset antal af indlæg.-

    God weekend fra besøgende nr 10002

    SvarSlet
  2. Tillykke Signe det er da helt vildt 10000 ja og nu endda endnu flere det er da flot! Ha en god og lang søndag (hvad der er tilbage af den)
    vh Karina

    SvarSlet
  3. Tillykke med det flotte besøgs tal : )

    SvarSlet