søndag den 29. maj 2011

Endelig et minialbum igen....

Jeg kom lige forbi Panduro Hobbys udfordringsblog idag, og så at denne gang er udfordringen at lave et minialbum. Det inspirerede mig til at finde ned på min plads og gå lidt igang med scrapsagerne. Indrømmet, det er ikke meget jeg får dem brugt for tiden. Istedet bliver tiden brugt på at anlægge have og ordne huslige sysler. Men idag skulle det være, og jeg har fået lavet et minialbum. Ihvertfald basen til det. Tanken er at nu har jeg et album som er klar til at få billeder sat i, journaling skrevet, bling og blomster sat på osv.

Jeg har flere gange tænkt på at lave et album om Anna Matildes første år. Så nu er det lavet. Der skal sættes billeder i fra hver måned i hendes første år, og så skal der skrives facts og historier i, som er sket i det forskellige måneder. Men dette er vist et større arbejde, så det må strække sig lidt længere.

Her kan i se albummet i sin helhed, samt nogle af siderne i albummet.




Forsiden er lidt større end siderne inde i albummet. Det er pyntet med BG papir, bølgepap, doily samt lyserøde vinyl thickers og gulddymo.







På nogler af siderne er der "flapper" som man kan åbne og skrive bagpå.



Og på andre sider er der sat tags ind mellem siderne, som også kan bruge til historier osv.













Nu kan jeg blot glæde mig til at få puttet billeder og pynt i mit nye album.

1 kommentar:

  1. Hvor er det sødt, dejligt piget, og sikke et dejlig navn Anna-Matilde, det er bare så sødt. v.h. morkaren.

    SvarSlet