onsdag den 9. marts 2011

Vinderen af min Blogcandy

Så er det vist ved at være tid, til at der bliver trukket en vinder af min blogcandy. Det var egentlig meningen at barnet skulle have hjulpet mig med denne opgave, men da hun stadig er syg - og ikke synes hendes mors ideer er særlig sjove, måtte jeg selv gøre det hårde arbejde...


Og vinderen blev....










Stort tilykke til Skrapsak. Jeg håber du lige vil skrive dit nummer til mig, så er det vist lettere at finde hinanden ;)



Og så var der jo en ting jeg slet ikke havde tænkt på, nemlig at fejre besøgende nr 5000. Derfor ligger der også en lille pakke og venter på Aka, som var min besøgende nr. 5000 :D


God dag til jer alle - håber vi ses på lørdag (også selvom du ikke vandt ;D)

1 kommentar:

  1. WHAT !! Jamen hvor dejligt. Det var da sødt af dig, at lave en lille bonus-præmie.......rigtig god ide. Tak skal du have.
    Så vil jeg glæde mig til en personlig overrækkelse på lørdag....og vi skal jo nok kunne kende hinanden - igen.
    Hav en dejlig dag - trods møgvejret.

    SvarSlet