lørdag den 19. februar 2011

To gode venner

Jeg har siddet og været lidt kreativ her på det sidste, for idag skal vi til fødselsdag hos Noah - min gode scrapveninde Eva's søn. Han er en god kammerat til AM, og jeg glæder mig til at komme derind igen, for det er længe siden de to har leget.

Men igen fødselsdag uden lidt kreative indput. Så derfor har jeg været igang med at hækle. Jeg har hæklet to rigtig gode venner, en dreng og en pige. Idag får Noah den ene i fødselsdagsgave, og den anden har AM allerede fået.




Jeg håber han bliver glad for sin nye abe ;)


Selvfølgelig skulle der også være et helt særligt kort til hans fødelsdagsgaver. Så jeg har lavet et kort med en "kage" og et lys til at fejre hans 1 års fødelsdag med.
Det er langt fra den stil man sædvaneligvis ser fra mig, men det dur bare ikke med et kort i brune farver med masser af roser, bling og bånd, når det er en dreng på 1 år der skal have kortet.

Derfor har jeg kastet mig ud i at bruge farver, og børnemotiver. Jeg må faktisk indrømme at jeg er endt med at blive helt glad for resultatet. Jeg er også blevet så inspireret af farverne, at mit næste projekt bliver at lave kort til Cancerkort - for Berit mangler kort der passer til børn/babyer.

Nå, nu skal jeg ikke trække den længere. I skal da have lov til at se kortet.

















Håber i må få en god lørdag ;)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er de bamser bare kære!!

    rigtig sødt fødselsdagskort du har fået lavet..
    Er vild med bambién og "perlekanten" på lagkagen.. det rigtig sødt..

    SvarSlet
  2. WOW, hvor er det kort bare flot og aberne er SÅ skønne. Kreative dig, både hækle og lave fine kort. Det ser bare så godt ud. KH 10na

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare søde de to gode venner du har hæklet og kortet det er da bare fantastisk. Jeg håber du vil kigge forbi min blog da der venter dig en award.
    vh Karina/Renne

    SvarSlet