fredag den 25. februar 2011

Panduro Hobby's Scrapbookingblog

Jeg faldt lige over udfodringen på Panduro's udfordringsblog. Det er at lave et bidrag inden for temaet Barnedåb/Konfirmation. Det kan være invitationer, bordkort, kort, menukort osv.

Jeg har valgt at lave et kort der kan bruges til en pige. Umiddelbart tænkte jeg til en barnedåb pga den lille pige, men i og for sig kan det ligeså vel bruges til en konfirmand.




Jeg har lavet en base af kraft karton, brugt papir fra Maja Design samt et stykke nodepapir. Jeg har pyntet med blomster, blonde og stickles. Stemplet er fra Orion Design, hvor jeg dog har brugt masking teknik for ikke at få hele stempler med.


Nu er det bare at krydse fingre for at DT hos Panduro også kan lide kortet ;)

2 kommentarer:

  1. Sikke et sødt kort. Og ja, det kan da bruges til alle aldre.
    Jeg XXXXXXX for dig.

    SvarSlet
  2. Super skønt kort Signe, og meget anvendeligt til både konfirmation og barnedåb. Skønt kort layout.
    Så dejligt, at du havde lyst til, at deltage i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog. Håber du får lyst igen.
    Held og lykke.
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlet