søndag den 20. februar 2011

Årets andet Layout

Så fik jeg faktisk taget mig sammen igen til at lave et LO. Lavede det igår aftes hvor jeg var alene hjemme.... eller næsten da. Datteren var puttet og manden var afsted. God anledning til at sidde en stille stund og være lidt kreativ.





Desværre kunne jeg ikke finde det helt rigtige sted at fotograferer LO'et, så i må leve med det som det er ;)

Jeg har prøvet at arbejde meget med det "slidte" look, med revede kanter, krøllet papir og masser af sværte. Men også det elegante med stickles, guld, blomster og bling. De thickers jeg har brugt var officielt røde, men det syntes jeg nu ikke lige passede, så de fik lige en gang guld og stickles.

Jeg er egentlig blevet helt godt tilfreds med resultatet.


Og så lige en overraskelse her til sidst. Eller det var ihvertfald en stor overraskelse for mig. Da jeg kom forbi min blog her til aften havde Renne skrevet at hun ville tildele mig en award. Jeg føler mig meget beæret. Nu vil jeg så lige overveje hvem der skal have awarden videre.


God søndag aften til jer alle!

3 kommentarer:

  1. Det er faktisk blevet et rigtig flot layout. Og en skøn blanding af råt og revet sammen med blomster, perler, lyserødt og guld. Rigtig lækkert lo - også med det fine foto.

    SvarSlet
  2. Superlækkert layout! Jeg må springe din Candy over, da jeg desværre ikke skal til convention..

    SvarSlet
  3. Så utrolig søt denne var! Nydelig :)
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlet