lørdag den 4. december 2010

4. December - Juleindkøbstur

Tja, det er nærmest den eneste weekenddag inden jul hvor vi ikke har nogen planer, så derfor har vi besluttet os for at tage på juleindkøbstur til Tyskland. Vi skal lige sørge for at have det hele til julen i huset, så vi (læs jeg) kan komme igang med at lave konfekt og al mulig andet hygge.

I samme anledning tager vi på besøg hos Karstens Faster og onkel. Det er jo nærmest en tradition at når vi kører syd over, så stopper vi lige hos dem. De bor nemlig lige uden for Sønderborg, så det kan jo nærmest siges at være på vejen ;)

Når jeg nu alligvel er i nærheden af sønderborg, tror jeg også hellere at jeg lige må slå et smut forbi Anja's Hobby. Jeg har været i hendes butik i V. Sottrup, men ikke i hendes nye fine butik i Sønderborg. Så den må jeg hellere tage ind og se lidt på ;)


Har i fået handlet til julen?

2 kommentarer:

  1. Jamen så ses vi da lige inden du skal handle til konfekten:-)

    SvarSlet
  2. Ha ha. Ja jeg kender at bo på ruten mod Tyskland. Der er tit nogen, der kigger ind her. Folk er altid tørstige, men skal sjældent have mad. Og slet ikke slik eller chokolade....
    Håber I får en dejlig tur.

    SvarSlet