lørdag den 18. december 2010

18. December - Jeg glæder mig i denne tid....

For lige om lidt kommer alle mine fødselsdagsgæster. Og det kan man sige er dobbelt bonus, for jeg elsker at holde fødselsdag, og jeg elsker at have gæster ;)

I år er gæsterne allerede inviteret til om eftermiddag, hvor vi starter med boller og kage. Jeg synes nemlig de lige skulle have en chance for at snakke lidt med Anna Matilde, og så må man jo inviterer når hun er vågen ;)

Når nu en hel del af familien alligevel kom forbi idag, havde jeg bestemt mig for at alle julekortene skulle være færdige. Det betød at jeg måtte sidde længe oppe i torsdags (på min fødselsdag) for igår var jeg ude og shoppe julegaver med min søster, og på familiebesøg. Men færdige det blev kortene. Og jeg er ganske godt tilfreds. Men man skal passe på, for man bliver bidt af det med at lave kort. hidtil har jeg stort set kun lavet LO's... men lige for tiden synes jeg det er meget mere sjovt at lave kort. Hvordan er det hos dig?


Men her har i kortet som det blev. Forhåbentlig kan dem der skal med posten nå at komme frem... dog nok lige på nær det der skal en tur til Norge. men så er der jo bare en hyggelig hilsen efter jul ;)






Jeg håber i har en god dag - det er jeg ihvertfald sikker på at jeg får ;)

2 kommentarer:

  1. Flot julekort med Anna Matilde på.
    Og jeg kan følge dig i den med julekortene. For ½ år siden havde jeg ikke lavet et kort, men producerede ret mange layouts.
    Så ville jeg lave nogle kort til OSH - og så gik der totalt kort i den. Det er let og overskueligt, og mens jeg laver det ene kort, kommer ideen automatisk til det næste....og det er ikke til at stoppe igen.
    Jeg solgte så mange....og måtte til slut sige nej. Øv. Men der er jo også andet i livet end scrap - trods alt !
    Så jeg håber at få gang i lo'er igen efter jul...

    God fødselsdag til dig....igen igen.

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen! Dit julekort med Anna Matilde er rigtig sødt og så med nissehue, det kan da snart ikke blive sødere. Jeg har lige sendt julekort ud. jeg tog på posthuset for at være sikker på at der kom porto nok på for når der er masser af pynt på de hjemmelavede kort så kan det nemt gå galt. Det oplevede jeg sidste år da en veninde kommenterede at det var lidt dyrt at modtage julekort fra mig :)
    God jul Signe og familie
    vh Renne

    SvarSlet