fredag den 26. november 2010

Endelig weekend...

Ja, og det skulle man høre fra mig, som bare går hjemme hele dagen. Men det er nu alligevel noget særligt ved weekenden ;) Det er jo der at Karsten er hjemme, og også alle andre folk.

Jeg er sikker på at jeg nok skal få travlt denne weekend, for den skal stå i juleforberedelsernes tegn. Jeg fik fundet al julepyntet frem igår, men i weekenden gælder det gran og halløj. Jeg skal have lavet lidt dekorationer af forskellig slag.

Desuden skal vi også til barnedåb hele søndagen. Fætter Malte i Viborg skal endelig have et helt officielt navn. Jeg har det sidste stykke tid være igang med forberedelserne af gaven. Hvis du har lyst til at se, så smut en tur forbi min blog på søndag - synes ikke lige jeg vil vise gave før, da jeg ved at Maltes mor også læser med i ny og næ.

Hvad skal du mon lave i weekenden?

1 kommentar:

  1. Heldige dig der skal hygge med julepynt !
    Jeg skal på weekendophold i Tyskland med indlagt 60 års fødslesdag. Så der er ikke meget hyggetid herhjemme.
    God tur til Viborg.

    SvarSlet