tirsdag den 17. august 2010

En lille pige der er blevet stor

Ja, jeg lovede jo egentlig et indlæg mere i løbet af weekenden. Men som altid er tidne bare fløjet afsted. Vi var til bryllup lørdag, en dejlig fest, med masser af hyggelige mennesker. Lille Anna Matilde blev passet hos Eva, og havde hygget sig fantastisk. (Eller der havde Eva og Steen ihvertfald - Anna havde været god underholdning med sin hikke, ikke mindst for lille Noah der vist syntes det var noget underligt noget). Til brylluppet havde jeg lovet at tage billeder, så hele søndagen gik jo med at sortere, redigerer osv i bryllupsbillederne.



Her kan i se det yndige par







Men som lovet skal det jo handle om de første sider til Anna's årsalbum. Der bliver lavet to LO til hver måned, og de er holdt i en meget simpel stil uden alt for meget pynt. Men til gengæld har jeg valgt at bruge papir fra Websters Pages, da jeg synes der er nogle meget flotte motiver på disse papirer.












Jeg havde jo også fået lavet mig et nyt navneskilt mens jeg var på ferie. Jeg syntes det gamle trængte til at blive skiftet ud, da det både var ved at falde fra hinanden, og måske ikke helt min stil længere :D Det gamle skilt sad på en "brochenål", men jeg syntes ikke rigtig det har fungeret optimalt. Så det nye skilt har fået sig et bånd, hvor der kommer en lille sikkerhedsnål i.







Når nu i er her, kan i jo ligeså godt også blive opdateret på hende den lilles liv. Vi var på besøg hos nogle venner igår, som havde en rigtig "baby-vægt" (De bruger den godt nok til hundhvalpe :D). Så Anna kom lige en tur på vægten. Nu er hun 3 måneder og 14 dage, og har vokset sig stor. Helt op til 5420 g. Hun har altså over fordoblet sin fødselsvægt, hun har nemlig nu taget 2930 g på. Hun bliver bare stor kan i tro :D








Det var alt for denne gang. Læg gerne en besked, det er så hyggeligt at vide at i har kigget forbi :D

1 kommentar:

  1. Sikke nogle dejlige sider til årsalbummet! og et skønt billed det sidste. Det må du scrappe.

    SvarSlet