søndag den 4. april 2010

Sikken en uge

Vi er ved at nå til vejs ende i denne uge - og sikke en uge det har været. Der har været fuld fart over feltet. Mendag gik vi for alvor igang med ombygningsprojektet - og status lige nu er at vi har brækket ca ½-delen af gulvet op, har væltet væggen mellem køkken og bryggers, taget halvmuren i køkkenet ned, alle elementer i køkken og bryggers er fjernet og tapeten er taget af væggene. Den første container med murbrokker er kørt væk, og den næste er allerede ved at være godt fyldt. Lige så straks at jeg får tømt kameraet skal der nok komme billeder her på bloggen.

Udover alt det vi har nået herhjemme har vi også været et smut i Sønderborg - tirsdag til torsdag. Anledningen var at vi skulle ud og høre musik sammen med Karstens onkel onsdag aften. Så når vi nu alligevel skulle tage turen syd på, syntes jeg ligeså godt at vi kunne tage afsted tirsdag så jeg kunne komme på besøg i min "kusine" Benita's scrapklub. Det var super hyggeligt. Jeg fik ikke lavet så meget, men fik da snakket ;) Faktisk var det så hyggeligt at jeg bliver nødt til at tage turen igen i næste uge - hvor jeg tilfældigvis lige skal til Als igen.

Nå men arbejdet kalder - selvom man er gravid er der kun tid til små pauser ;)

1 kommentar:

  1. jeg har nu spurgt min far... og du må faktisk godt kalde mig kusine uden gåseøjnene hihi

    Jeg glæder mig helt vildt til at se billeder af jeres noget amputerede hjem. :D

    SvarSlet