søndag den 11. april 2010

Scrapklub igen igen....

Jeg har jo ikke fået skrevet om min scrapuge, så her på ugens faldereb har jeg besluttet mig for lige at knytte en kommentar til hvad jeg har lavet. Lige før påske var jeg jo på besøg i min kusine Benita's scrapklub, og det var bare smadder hyggeligt. De er så søde dem hun mødes med ;) Så da jeg fortalte at jeg i denne uge igen havde et ærinde på Als, ville de gerne mødes en ekstra dag, så jeg kunne være med igen. Det er jo bare et tilbud der vil noget, så det måtte man da bare sige ja tak til. Onsdag drog jeg så til Stevning for at scrappe lidt hos Verena. Fik lavet et LO som jeg selv er meget tilfreds med, og fik prøvet at embosse (fagre nye verden for mig - men med det resultat at ejg nok desværre bliver nødt til at invistere i mere grej :D).


LO'et er også lavet ud fra en af udfordringerne i Scrapsisters fødselsdagshurlumhej. Udfordringen lød - Scrap om en begivenhed, der ahr ændret dit liv.
Jeg har valgt at lave et LO om at vi snart skal være forældre og hvad det betyder for os. For uanset om den lille ikke er kommet til verden endnu, er det noget der har ændret vores liv, og som vil vende op og ned på alting.



Var egentlig ikke i tvivl om hvad overskriften skulle være, men da jeg sad og satte bogstaverne på Lo'et, følte jeg det meget mærkeligt at skrive far og mor om os. Det er vist første gang jeg har gjort det. Meget underlig følelse lige pludselig at kalde sig selv for mor.


Jeg fik jo også embosset lidt, så torsdag morgen lavede jeg lige et kort hvor jeg brugte det tryk jeg havde embosset.



Synes egentlig selv ret godt om kortet - og det der emd at embosse, det er for cool ;) Det bliver de sejeste tryk. Måske skal det være det næste der kommer på min ønskeseddel :D

God søndag, og vi ses forhåbentlig i næste uge!

1 kommentar:

  1. Hihi det vidste jeg du ville blive vild med

    og ked af det, for det bliver dyrt ;)

    SvarSlet