fredag den 16. april 2010

Endelig fredag...

Jeg kan da vist lige nå at skrive et indlæg her på min blog, her en fredag morgen. Det er utroligt så hurtigt en uge kan gå - synes ikke det er længe siden det var mandag. Det er også utroligt at tænke på at nu er der under 7 uger til den bette kommer til verden ;)

Jeg har glædet mig meget til idag, for jeg skal ind og scrappe sammen med Evil Eve fra Scrapsisters. Tror det bliver smadder hyggeligt - og så er det jo altid mere hyggeligt når man er flere ;)

Men indtil da kan i da få lov at se hvad jeg har fået lavet i ugens løb. Det er blevet til endnu en uge med storproduktion - skal jo se om jeg kan få skrabet nogle point sammen i Scrapsisters fødselsdagshurlumhej. Ligesom at det er godt at være i "form" når vi tager til Fanø næste weekend, for at scrappe. Det er nemlig nogle "scrappe" damer jeg skal være sammen med.

Her er et af de LO jeg har fået lavet i ugens løb



Opgaven lød på at man skulle lave et LO om et navn, og hertil synes jeg det var oplagt at lave LO'et om den lille ny. Den har ganske vist ikke noget navn endnu - men på journalingstrips'ne står nogle af de navne vi overvejer.

I kan også lige få lidt detaljer







Håber i må få en dejlig fredag - vi ses igen når weekenden er overstået. Jeg skal nemlig være emd til Scrapsisters cybercrop imorgen og søndag, så får sikkert nok at se til ;) Men hvis i er heldige kan det være i ser lidt af resultaterne når weekenden er overstået ;)

2 kommentarer:

  1. Hov hov nallerne af fadet! Ella er mit navn!

    Vildt lækker side du har lavet. Nu har du koldlamineret eller kopieret scanningsbillederne ellers holder de nemlig ikke længe. Jeg kan tage et ark koldlamineringstape med til dig på fanø, hvis du ønsker. :)

    SvarSlet
  2. Jeg har kopieret billederne - af frygt for at man skulle ødelægge dem, klippe forkert i dem osv ;) Har du set - jeg har brugt bling-swirls, det er faktisk første gang jeg bruger sådan nogle ;)

    SvarSlet